El dia 4 de novembre a la sessió de Comunicació oral, escrita i digital vam treballar la comunicació digital a partir d'una entrevista de Guillem Orozco.
Hem pogut extreure algunes conclusions:
- No és neix amb les tecnologies inculcades, sinó que és basa en un procés pedagògic.
- Els mitjans audiovisuals que arriben als infants sovint son regulats per la família i l'escola.
- No hem de deixar que la tecnologia sigui l'únic referent del nen.
- La comunicació digital és complementaria a la paraula.
Seguidament vam veure 4 anuncis:
1. Galerías, tornada a l’escola (roba de nens)
- Primer: sensació de caos.
- Al principi els nens estan avorrits i quan finalitza la classe passen estar realment molt contents.
- El tractament de la llum es molt important i veiem com mica en mica va guanyant color.
- La música connecta amb els espectadors.
- El ritme de la càmera és lent.
- Les accions que es veuen son: trapelleries per mostrar el bon ambient.
2. Golf (volkswagen)
- Associa el producte que vol vendre amb la felicitat i amb tenir èxit.
- La llum és força, en blanc i negre per transmetre serietat, elegància...
- No es destaca res en concret.
- Missatge de l'anunci: convèncer que tots necessitem alguna cosa en què confiar.
3. Barbie (colònia barbie aventura)
- Un anunci que fa somriure a l'espectador amb l'objectiu de convenç-se'l.
4. Oh Brother (seat)
- Juga amb els valors de la família amb l'objectiu de vendre el cotxe.
Més sobre els anuncis
El més important és saber llegir el missatge subliminal que conté cada anunci.
Podem trobar molts tipus d'anuncis.
Alguns que volen representar el que passa habitualment a les carreteres com serien els anuncis d'accidents de trànsit.
D'altres que donen importància a l'objecte que volen vendre però d'una manera més emotiva.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada